Bölümler

ÂHİRET HAYATI (8) AKRABALIK BAĞLARI İLE İLGİLİ HADİSLER (14) ALLAH'IN VARLIĞI (1) ANNE-BABA HAKKI (7) ASR-I SAADETTEN İNCİLER (73) AYETLER (41) BATIL İNANÇLAR (6) BELİRLİ GÜNLER (18) BUNLARI BİLİYOR MUSUNUZ? (52) BÜYÜKLERİN SÖZLERİ (86) ÇEVRE BİLİNCİ (2) ÇOCUKLAR İÇİN HADİSLER (34) ÇOCUKLAR VE EBEVEYNLER... (39) DİLLE İŞLENEN AMELLER (1) DUA AYETLERİ (27) DUA KONUSUNDA HADİSLER (59) DUALAR (138) DÜNYA-AHİRET DENGESİ-HADİSLER (15) DÜRÜSTLÜK HAKKINDA HADİSLER (17) ESMAÜ'L-HÜSNÂ (8) FIKIH (60) GIYBET KONUSUNDA HADİSLER (10) GUSÜL-BAYANLARA ÖZEL HALLER HAKKINDA HADİSLER (14) GÜZEL AHLÂK KONUSUNDA HADİSLER (49) HADİSLER (49) HAMD VE ŞÜKÜR KONUSUNDA HADİSLER (26) İLİM KONUSUNDA HADİSLER (24) KADIN (4) KARI-KOCA HAKKINDA HADİSLER (14) KISSADAN HİSSE (42) KİBİR HAKKINDA HADİSLER (8) KUL HAKKI KONUSUNDA HADİSLER (28) KULLUK BİLİNCİ (9) KUR'AN ARAPÇASI -ARAPÇA ÖĞRENELİM (6) KUR'AN-I KERÎM (28) KURAN-I KERİM'İN HER CÜZ'ÜNDEN BİR MESAJ (16) MEVLÂNÂ'DAN İNCİLER (47) NAMAZ (86) NAMAZ KONUSUNDA HADİSLER (27) NİKÂH VE EVLİLİKLE İGİLİ MERAK ETTİKLERİMİZ... (28) ORUÇ VE RAMAZAN (131) ÖZLÜ SÖZLER (40) PEYGAMBER SEVGİSİ KONUSUNDA AYETLER VE HADİSLER (9) SABIR KONUSUNDA HADİSLER (19) SADAKA KONUSUNDA HADİSLER (38) SEVGİ VE DOSTLUK HAKKINDA HADİSLER (11) SORU-CEVAP KÖŞESİ (205) SORULARLA BAYANLARA ÖZEL HALLER (88) SORUMLULUK-ÖZGÜRLÜK (3) SOSYAL MEDYADAN GÖNLE TAKILANLAR (39) ŞİİRLER (40) TEFSİR (11) TEVBE KONUSUNDA HADİSLER (25) TEVEKKÜL (9) TÜKETİM AHLÂKI VE İSRAF (14) VESVESE VE ŞEYTAN KONUSUNDA HADİSLER (10) YEME İÇME ÂDÂBI VE MİSAFİRLİK HAKKINDA HADİSLER (15) ZAMAN BİLİNCİ (7) ZİKİR KONUSUNDA AYETLER (7) ZİKİR KONUSUNDA HADİSLER (33) ZULÜM HAKKINDA HADİSLER (5)

28 Şubat 2017 Salı

HER ABDEST BİR YEMİNDİR ASLINDA...


UNUTMAYIN Kİ; HER ABDEST BİR YEMİNDİR ASLINDA…


Bu eller bir daha harama günaha uzanmayacak!

Bu ağız harama açılmayacak!

Bu dil bir daha kötüyü söylemeyecek, iftira etmeyecek, yalan

söylemeyecek, dedikodu yapmayacak!

Bu gözler harama bakmayacak!

Bu beyin kötüyü planlamayacak!

Bu kulaklar haramı duymayacak!

Bu ayaklar harama adım atmayacak!

Söz veriyorum Allah’ım!

Evet itiraf ediyorum bunları yaptım, affet!

Temizle, arıt beni, Sen temizlemezsen ben temizlenemem!

Bana yardim et, beni temizle, beni arıt!

Her abdest bu anlama gelir. Ya da gelmeli!

Farkında mıyız?

Abdest mi alıyoruz? Yoksa el yüz mü yıkıyoruz?

Abdest ruhumuzda beynimizde böyle algılanıyor mu?

Yankılanıyor mu?

Eğer abdest böyle alınmışsa uzakta değil, hemen evinizin önünde,

Çok yakınınızda, hatta evinizin içinde

İstediğinizde hemen bulabileceğiniz

Arıtıcı, temizleyici, durulayıcı bir nehir bulursunuz

Böyle bir nehirde günde beş kez yıkananda, kirden,günahtan eser

kalır mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder